Kind of Soul


Kind of Soul

Mimpi aku memang paling indah malam tadi. Tak sabar-sabar nak tunggu pagi. Tapi hampa! puas aku belek-belek, godek-godek.. tak jumpa juga!

Hari dah petang dah. Tetiba mamat tu tinggalkan pesanan. Tak payah baca apa dia tulis. Terus je aku ke sana. Patut laa tadi takde. Dia membuta gajah rupa-rupanya.

Tanpa berlengah aku baca satu per satu apa yang dia kata. Tak perasan gigi dah tersengeh. Kompom merah dah muka. Bukan sebab marah tau! Tapi malu-malu gembira.

Bukan nak menunjuk, bukan nak glamer. Tapi sebab aku ikhlas.

Kalau nak glamor tentu aku dah tampal gambar aku merata-rata kat sini. Alaa! yang macam yang kat blog korang tuu! Tapi sebab aku bukan macam tu, makanya kalau aku beri orang tak mahu, aku balas.. "takpe!".

Tapi pada yang ikhlas macam si mamat ni, itulah hasil yang dia dapat. Walhal tak banyak mana pun. Tapi asal dia gembira, alhamdulillah!

Err! dah merapu banyak dah ni. Pergilah tengok sendiri! (sila klik kat banner tu ya!)

Previous
Next Post »