Blogwalking Award




diTag oleH g0m0k 9enDek, oOpEt & Cik mOOn utk BlogGeR aWard!

horrey! aku dapat award lagi
kali ni dari........ 
1.apa yang bermain di fikiran skarang ni?
betul ke dia ni gemok lagi pendek? tak caya lah!

2.apakah nama samaran aku?
Haw, Hawk, M@T@Haw

3.berikan 3 orang yang anda sayang
i. Rasulullah saw
ii. diri sendiri
iii. org lain selain di atas!

4.panggilan aku untuk si dia
Nazree aku panggil Poe, Norazman aku panggil Akado, & macam2 lagi lah.

5.hadiah yang u all impikan dari seseorang yang istimewa.
Bagi senyuman je laa!.. kesian pulak nak idam yg mahal2

6.blog mane yang anda suke visit.
Sakitnya hati dgn soklan niii.. semua aku suka laa!

7.tagkan 15 blogger.
Dah tentu saya pilih mereka2 paparkan friendship award saya kat blog2 mereka. Mereka2 itu adalah:
Maaf! terlebih sudah.
Previous
Next Post »