Earning dari DiGi Broadband Discovery Day

DiGi Broadband Discovery Day

Maaf ya! Baru terperasan. Sebab baru terperasan, makanya baru nak share dengan kengkawan kat entry ni. Harap-harap dapat beri semangat kepada yang baru atau yang belum dapat.

Dapat apa? dapat ni haa!


Tertinggi nih! Rekod peribadi aku ni lah yang tertinggi. Tak sangka boleh cecah lebih RM50. Sebab tengok yang geng-geng blogger lain tak sampai pun RM50.

Agak-agak berapa ya jumlah tertinggi yang pernah diperolehi oleh blogger. Kalau ada yang nak share bukan ke bagus. Boleh aku ukur tahap pencapaian aku ni. Entah-entah RM50 adalah yang terciput pada pandangan blogger senior.

Apa-apa hal aku tetap bersyukur. Bukan mudah nak dapatkan dan bukan mudah orang nak bagi. Oleh itu, terima kasih aku ucap kat Digi.. terima kasih kat Nuffnang.. terima kasih tetamu-tetamu M@T@Haw sekalian.

Begitu juga kepada blogger-blogger lain yang turut menyumbang. Tanda terima kasih kat blogger-blogger tu aku dah pun bagi M@T@Haw Friendship award untuk tambah traffic kat blog kalian.


Previous
Next Post »